mi se spunea blondi

retrospectivă 2011

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 31, 2011 at 17:47

a venit. a fost. s-a consumat. e pe trecute. mai e foarte puțin. vine altul. cică e cu cataclisme, sfîrșituri. eu îl doresc cu sens. cu inspirație. cu liniște.

ce am făcut în acest an. hmmm…

  • am fost la schi
  • am făcut traduceri
  • am scris un roman
  • am avut parte de o glumă de 1 aprilie, care se pare că totuși nu e glumă. și nici nu e de glumă cu glumele de 1 aprilie🙂
  • am văzut apusul din oia
  • pe cel din luncă, la întoarcere de la vaslui
  • am scris niște articole despre primii pași în diverse
  • am fost asiduu la teatru
  • am fost tzeni în se caută un mincinos
  • am citit mult
  • m-am îndrăgostit de astrologie
  • am dat o fugă pînă la ei, în miami. știu, am vrut și eu la noi în california, dar a fost prea din scurt

pe scurt, am boemizat-o din plin.🙂 din nou. of, blondi, blondi, cînd crești tu mare? poate la anu’.

planuri? achiziții masive de: toleranță, înțelegere, liniște, căldură, dragoste.

apoi, să ne revedem cu zîmbetul pe buze la anu’.

vă iubesc,

blondi

 

 

Lasă un răspuns

