mi se spunea blondi

la un mopht

In Jurnal de zi cu zi on noiembrie 27, 2011 at 18:25

clubul mopht din săcele. acolo unde era pe vremuri cinematograful. nu am fost la deschiderea care a avut loc vineri seară. am mers aseară.

am ajuns foarte repede, aproximativ 22:30, ceea ce ne-a permis nouă, fetelor, să intrăm gratuit. politica e următoarea: băieții plătesc 10 lei, fetele au intrare liberă pînă la miezul nopții. am fost controlați cu detectorul de metale și lăsați să intrăm. am intrat în club. spațios. cu mult mov. dar de bun gust. am fost întîmpinați de o domnișoară cu ochelari cu rame albe, care ne-a întrebat dacă avem rezervare. nu aveam nicio rezervare, dar am primit o masă foarte bună, în apropierea ringului care era gol. din cele 20 de mese din club erau ocupate doar vreo 5, 6. am comandat de băut și  am așteptat. soseau 3, 4 persoane la intervale mari. pe la ora 12, în fumurile de rigoare (fum în sensul absolut propriu, fum ca efect special) dj-ul anunță o seară de distracție la clubul mopht. am constatat că nu lipsea nimic, pentru ca seara să fie una reușită. dar gheața persista. în ciuda dj-ului bine intenționat, a muzicii antrenante. nu dansa nimeni, cu excepția stuff-ului.

după vreo 20 de minute au apărut animatoarele. una dintre ele puțin mai plinuță.  dar care, cînd a început dansul, a dovedit că se mișcă mult mai bine decît colega ei, care arăta foarte bine, dar care prefera să se țină discret, destul de mult, cu o mînă de pupitrul dj-ului. oricum, fetele dansau. făceau atmosferă. totuși oamenii nu își făceau apariția pe ring.

patronii erau deciși să nu se lase, drept pentru care fetele au fost invitate la bar, la un shot din partea casei. anunțul făcut o dată, a doua oară, a treia oară. nimic. hmmm. nicio fată nu merge la bar, la shoturile frumos aliniate. bun, dj-ul face altă propunere, fiecare domnișoară, însoțită de prietenul ei, să meargă la bar și amîndoi vor primi cîte un shot. tot nimic.

ritmurile muzicale se schimbă. jocul de lasere continuă. stroboscoapele se învîrt. animatoarele dansează. spațiu mult. loc amenajat cu gust. dar nicio mișcare din partea oamenilor de la mese. la un moment dat, am avut chiar impresia că toți așteaptă un anunț din partea dj-ului, care să le spună că nu sunt la cinema. chiar dacă exact acolo a fost odată un cinema, acum sunt la club.

pe la ora 2, am plecat. apăruse și un pirat însoțit de mai multe domnișoare și de o ladă misterioasă. nu am mai stat să vedem ce era cu ea. am plecat.

concluzii:

locul, fără a avea pretenția de fițe nemaipomenite, e unul de bun gust, aerisit, aranjat, absolut potrivit pentru un club.

tot concursul dat de patroni să asigure o atmosferă bună.

participanții au făcut însă cam multe … mofturi și au preferat să stea ca la teatru.

data viitoare, în gașcă hotărîtă, mai încercăm o dată.

Lasă un comentariu