mi se spunea blondi

unsprezece minute

In Jurnal cultural on Noiembrie 11, 2011 at 11:14

nu sunt o mare fan paulo coelho. poate și pentru că s-a creat un trend și lumea trebuie să citească paulo coehlo, pentru că e la modă… slabă motivație pentru a citi ceva, aș spune eu.

există însă două excepții: brida și unsprezece minute.

pe cea de-a doua carte tocmai ce am recitit-o. mă voi mulțumi să reproduc două mici fragmente.

în dragoste nimeni nu poate leza pe nimeni; fiecare dintre noi e răspunzător pentru ceea ce simte și nu putem da vina pe altul pentru asta. m-am mai simțit rănită cînd i-am pierdut pe bărbații de care m-am îndrăgostit. astăzi sunt convinsă de faptul că nimeni nu pierde pe nimeni, fiindcă nimeni nu posedă pe nimeni. asta e adevărata expresie a libertății: să ai lucrul cel mai important din lume, fără a-l poseda.

da, te iubesc mult, cum n-am mai iubit niciodată alt bărbat și tocmai din cauza asta plec, fiindcă, dacă aș rămîne, visul s-ar transforma în realitate, voința de a poseda, de a dori ca viața lui să fie a mea… în sfîrșit, toate lucrurile astea care sfîrșesc transformînd dragostea în sclavie. mai bine zis: visul. trebuie să avem grijă ce luăm cu noi dintr-o țară – sau din viață. 

probabil că exact aceste două fragmente mi-au atras atenția, tocmai pentru că seamănă foarte bine cu răspunsul la una din întrebările mele preferate:

care este cea mai mare dovadă de dragoste?

răspuns: să lași omul iubit să plece, dacă el asta simte să facă.

  1. …….daca il iubesti…, nu il lasi sa plece pentu nimik in lume……..

  2. chiar daca el vrea sa plece?🙂

  3. nu poti pleca de la o persoana pe care o iubesti cu adevarat……….

    • daca tu iubesti, sa admitem ca nu poti pleca. dar daca persoana iubita vrea sa plece, ce faci? o retii in ciuda dorintei/ vointei ei?🙂

      • …daca ,, persoana iubita ” vrea sa plece..inseama ca acea persoana nu mai simte nimik fata de cel iubit candva…….clar ca nu o retii……..dragoste cu forta nu exista………

  4. si totusi fortam de atatea ori dragostea…

  5. da asa e Cristina…… Ce mai faci ? mai ai motoru ?

Lasă un răspuns

