mi se spunea blondi

un articol hedonist

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 9, 2011 at 08:19

am zis de multe ori că există un lucru care îmi place la nebunie și pe care îl fac și extraordinar de bine. îl ghiciți?

ei, nu ăla.🙂

nici ăla.🙂

mai dai un leu, mai tragi o dată.

bine, hai că vi-l spun eu.

îmi place la nebunie să dorm. nu, nu vă repeziți. eu nu vorbesc de un somn rapid, de unul obișnuit sau de un somn cu efect strict de regenerare a celulelor. nu, nici pomeneală. vreau să vorbesc despre voluptatea somnului. da, da. voluptate. trupul ostenit care se întinde pe așternuturile proaspete, într-o îmbrățișare dulce, mîngîierea pernei și a pilotei. culcușitul alintat în căutarea celei mai dulci poziții de somn cu putință. relaxarea care va urma. destinderea totală. mai deschizi o dată ochii să te bucuri de lucrurile care se văd difuz în cameră, în timp ce tu nu mai ai nimic de făcut pentru cîteva ore bune. închizi apoi ochii și un zîmbet ți se întinde leneș pe față. ai adormit.

așa cum spunea mihaela la desene animate acum mai bine de 25 de ani: noapte bună, copii!

Lasă un răspuns

