mi se spunea blondi

gogol pe pîine

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 20, 2011 at 14:07

și la modul cel mai propriu cu putință.

am luat o pauză de la planetele mele și am zis să încropesc un 3 în 1, adică mic dejun, prînz și un pic de cină.

am ieșit afară, soare, cald, frumos. am intrat în mic.ro și i-am luat pe gogol și pe balzac. nu m-am putut abține.

cu zîmbetul pe buze, cu cărțile sub braț, am luat și o franzelă mică.

voi savura deci pîine cu unt și cu taras bulba. cu diversiune pt zilele care urmează: pîine cu unt cu catherine de medici. 🙂

Lasă un răspuns

