mi se spunea blondi

despre blonde și evrei

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 20, 2011 at 10:57

azi am primit cel mai tare banc:

Un catolic, un protestant, un musulman si un evreu discutau la masa de pranz:
Catolicul: Am o avere mare… voi cumpara Citibank!
Protestantul: Sunt foarte, foarte bogat asa ca voi cumpara General Motors!
Musulmanul: Sunt print, sunt fabulos de bogat.. intentionez sa cumpar Microsoft!
Evreul a mestecat calm in cana de cafea, a asezat lingurita pe masa, a sorbit linistit din cafea, 
s-a uitat la ei si le-a spus pe un ton indiferent:
– Nu vand !
și mi-am dat seama că eu, în modul, eu sunt exact evreul cu pricina, nu vînd, domnule, nu vînd, da?

Lasă un răspuns

