mi se spunea blondi

teatru

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 18, 2011 at 21:37

astăzi, pe republicii, cu o doză de cola într-o mînă și cu un covridog picant în cealaltă, cu gluga pe cap, că era al naibii de frig, mă întîlnesc cu un cunoscut.

unde mergi? mă întreabă.

la teatru, răspund eu.

la ce teatru? continuă el.

păi eu joc teatru, răspund eu.

tu joci teatru!? ce fain! cînd? unde? vreau și eu să vin să te văd.

o fi fost politețe, o fi fost curiozitate… blondi, artista…

acuma, ce să zic, da, joc teatru, dar nu, nu joc teatru 🙂

ba joc și cică începe să îmi iasă chiar bine. da?

Lasă un răspuns

