mi se spunea blondi

teste

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 17, 2011 at 18:21

cine dă testul, a pierdut testul.

mi s-a spus că scriu foarte evoluat și cu mare deschidere, dar că, ceea ce scriu, nu pun de fiecare dată în practică. perfect adevărat. nu suntem zei, nici măcar îngeri. suntem oameni. și dacă am fi perfecți, nu am mai fi aici. sigur am mai scris chestia asta pe blog, continuam cu ceva despre niște serafimi durdulii, parcă. ei, bine că e blogul meu și cititorii fideli pot să constate că am devenit puțin redundantă, dar că măcar spun adevărul.🙂

de ce această destul de lungă introducere.

de obicei, cînd vreau să fac ceva, fac lucrul respectiv pur și simplu. fără calcule, socoteli probabilistice, îndoieli, chestiuni de genul e bine sau nu e bine. acționez. și evtl gîndesc după. cum ziceam la un moment dat, într-o proză scurtă: în viață e timp mai ales  de trăit. nu de așteptat, nu de avut răbdare. de trăit și dup-aia, dacă mai rămîne ceva, de altele.

de această dată nu am mai făcut așa, adică am semănat ceva îndoială și am interpus și o altă persoană între mine și dorința mea. ceea ce nu se face. ceea ce nu știu dacă e etic și moral, poate o fi, dar nu e deloc bine pentru relația noastră cu dorințele noastre.

interesant este că, persoana respectivă a părut să pice testul, nedînd răspunsul pe care eu îl așteptam și îl socoteam singurul valabil. in extremis însă, acest lucru mă putea pune în situația de a-mi neglija dorința. deci tot eu pierdeam.

concluzie: dacă vrem să testăm pe cineva, să începem și să sfîrșim cu noi. nu de alta, dar nu suntem posesori de grile cu răspunsuri unice universal valabile.

ps. am recitit și ideea din mintea mea e la fel de clară ca atunci cînd m-am apucat de scris, dar exprimarea mi se pare ambiguă rău… ?!

 

Lasă un răspuns

