mi se spunea blondi

culesul

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 12, 2011 at 18:53

toamna se numără bobocii. sau perele.

azi am fost la cules de pere. ceea ce am visat eu, să mă urc temerar în pom (era parcă o carte în copilăria noastră: unde ajung doar vulturii), nu s-a realizat. burnița, pămîntul era ud și mi s-a spus că habar n-am nimic de agricultură, pomicultură și alte ramuri și subramuri (și nu de copac). drept pentru care am fost ajutor de culegător de pere. mai precis eu încercam să prind perele care erau scuturate cu o prăjină. inutil de spus că nu am prins absolut nicio pară, ci doar le-am cules cuminte pe cele care cădeau răpuse la pămînt.

unele se predau puțin zdrobșite, altele făcute terci de-a binelea, unele cădeau demne și aparent nevătămate. ca oamenii în diverse ipostaze în viață, ce mai. a fost instructiv.

am cules cele aproximativ 40 de pere într-un sfert de oră.

m-am autopropus și pentru un cules de ghebe zilele următoare. dacă stă ploaia și dă soarele.

în ritmul ăsta aș putea să mă perfecționez și, cine știe, poate ajung la anu’ și la căpșuni. în spania.  :)

Lasă un răspuns

