mi se spunea blondi

comunicare eșuată

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 4, 2011 at 09:35

dialog în mașină între doi oameni, care, din cauza răcelii, nu aud foarte bine (au urechile înfundate)

noapte, șosea bună, liberă, bine marcată. pe drumul de întoarcere. aparent (sau nu?) același ca la dus.

el: pe aici am venit.

ea, înțelegînd exact invers: ba nu, pe aici am venit! știu sigur.

el, ceva mai receptiv decît ea: pe aici am venit, îți spun eu.

ea, înțelegînd ca prima data (adică tocmai pe dos) și cu un ton mult mai ridicat și mai ascuțit: ba nu, domnule, pe aici am venit. uite, recunosc localul ăsta în care se ținea o nuntă. poftim mireasa.

el: eu cred că noi spunem același lucru, doar că nu ne auzim cum trebuie.

ea, bătînd în retragere, dar nevrînd totuși să cedeze total: păi tu ai spus că nu am venit pe aici.

el, împăciuitor și începînd să rîdă: am spus că pe aici am venit.

ea, începînd și ea să rîdă: asta am spus și eu. și atunci de ce era gata gata să ne certăm?

ps. de cîte ori în viață nu spunem/ vrem/ credem același lucru, dar nu stăm să ne ascultăm unul pe altul și credem că ne aflăm pe poziții diferite, cînd suntem de fapt în aceeași barcă sau … căruță. că tot am fost la dumbravă. 🙂

Lasă un răspuns

