mi se spunea blondi

adio Cosmos, adio No Problem

In Jurnal de zi cu zi on Septembrie 20, 2011 at 13:20

fostul cinematograf Cosmos unde am văzut acum peste 20 de ani filmul western Cat Ballou (singurul film din viața mea pe care l-am văzut de 3 ori la cinematograf),

fosta discotecă No Problem (unde mă simțeam ca acasă – uneori chiar mai bine decît acasă – în urmă cu vreo 12, 13 ani, unde dansam mai să îmi rup pingelele cîteva ore bune, unde era episodul de bluesuri de la 1 noaptea, unde se cînta de mama focului – disco mania, e o boală curioasă, te duci la discotecă și nu mai vii acasă, melodie adaptată pentru blondi: cristina, vino acasă),

ei, bine, acestea sunt istorie.

în locul cu pricina, semeață, etalîndu-și șuncile, fălindu-se cu gogașarii made oriunde altundeva, dar nu în românia, cu rafturile cu vopsele de păr, paste de dinți, alune, crănțănele, beri, vinuri, cutii cu boabe de porumb,

ei, bine, doamnelor și domnilor, ca să nu vă mai țin în suspans,

în locul copilăriei cu tente culturale și a adolescenței și tinereții noastre cu tente de dans, distracție și destindere,

Billa.

papa bun.

papă tot, că mergem tai.

unde mergem?

nu mergem în cosmos. și nici făr’ di griji. mergem la supermarket, să ne golim buzunarele și să ne umplem burțile.

să consumăm să consumăm și iar să consumăm.

Lasă un răspuns

