mi se spunea blondi

în oglindă

In Jurnal de zi cu zi on Septembrie 19, 2011 at 09:20

el și ea în pregătiri febrile pentru nunta la care trebuie să ia parte.

ea: iubitule, ai făcut odată micul dejun? și e gata cafeaua?

el, din bucătărie: imediat, scumpa mea. da cafeaua nu mai avem.

ea: păi și de ce nu ai cumpărat?

el: am trecut pe listă.

ea: iubitule, da nu mi-ai văzut sutienul meu de la victoria secret?

el: draga mea, ar trebui să fie la lenjerie, nu?

ea: m-am uitat acolo. nu e.

el: nu vrei sa te mai uiți odată?

ea: nu, m-am uitat și nu e. hai te rog sa te uiți tu.

el: în două secunde, cît termin omleta.

după cîteva secunde el vine în dormitor, deschide dulapul și îi dă ei sutienul cel roz de la victoria secret. pleacă din nou spre bucătărie, în timp ce îi spune:

el: să vii la masă, că se răcește mîncarea.

ea: să văd un pic sfîrșitul la reluarea de la telenovelă.

el: o să întîrziem.

ea: în 5 minute.

după 10 minute și încă două chemări de-ale lui, ea vine la bucătărie.

ea: nu vrei să îmi calci te rog fusta? e cam șifonată.

el: imediat, draga mea. bluza nu?

ea: ba da. dă de 2 ori cu fierul și pe bluză. da le-ai curățat cu un pic de apă cum te-am rugat, nu?

el: da, draga mea, de-ia m-am trezit mai repede. sunt curățate cu peria și pe umeraș.

ea merge în hol. de acolo se aude un țipăt.

ea: bluza mea e pătată. cu ce poate să fie pătată?

el: cu ceva de la ultima nuntă la care am fost?

ea, în timp ce îl săgetează cu privirea: te rog să găsești altă bluză, cu asta pătată nu pot să merg, o să spună lumea că n-ai grijă de mine.

după cîteva minute, ea găsește întinse pe pat vreo 4 bluze. le trece în revistă pe toate: asta e descusută, asta nu-mi place, asta parcă am purtat-o. mda, bine, calc-o pe asta.

el calcă deja de zor fusta cu mii de pliuri.

el: iubita mea, pantofii ți-ai pregătit?

ea: păi te-am rugat aseară să îi cauți și să îi dai cu cremă incoloră? nu i-ai dat?

el, încurcat: lasă, scumpa mea, că o să calc fusta și bluza și caut pantofii și îi dau cu cremă, în timp ce tu faci un duș.

ea: păi și vasele astea? cum rămîn în chiuvetă? și cafeaua mea? știi că trebuie să beau o cafea în fiecare zi, ca să am tensiunea bună.

el: spăl și vasele și cobor repede la magazin să iau niște cafea.

ea, îndreptîndu-se spre baie: vezi să pui hainele mele pe umeraș să nu se șifoneze și să fii gata cînd ies de la duș. nu vreau să întîrziem iar din cauza ta…

  1. minunat! vreau si eu unul ca al meu nu calca ;). kiss

  2. merge incadrat la un jurnal SF ! 🙂

    Altfel, trebuie sa recunosc ca m-ar speria asa un barbat! Dar in mod sigur daca un barbat vede scris alb pe negru aceasta secventa „normala” din viata, poate incepe sa-si puna intrebarile de rigoare … 🙂

  3. Vrei să îl întrebăm pe soţul meu? 🙂

Lasă un răspuns

