mi se spunea blondi

asfalt uscat

In Jurnal călător on Septembrie 16, 2011 at 09:00

zi caldă de toamnă. care aduce mai degrabă a plină vară. timp perfect pentru a scoate motorul la o tură. să zicem, pînă la făgăraș. zis și făcut. la drum. soare, cald, ceva aglomerație, curbe, peisaje, asfalt bun, cauciucuri încă foarte noi. ajung rapid la destinație. desigur că mă izbesc de problema clasică. unde să mă opresc, singură fiind? ca și anul trecut cînd goneam de la mare spre brașov, mi-era infernal de sete, de foame, de… oboseală, dar nu îmi venea să mă opresc niciunde.

am intrat în făgăraș, după ce am văzut de la distanță cupola aurită a catedralei (am înțeles că ar fi aurită de la foița de aur de-adevăratelea pe care o are aplicată). la primul sens giratoriu (cerc în care se învîrt mașinile, după cum mi-a definit noțiunea nepoțica mea) am făcut cale întoarsă.

am decis totuși să mă respect și să mă omenesc. omenia ar trebui să înceapă cu noi, nu? 🙂 la perșani, la restaurantul de lîngă ștrand, m-am oprit, m-am dat jos de pe motor și m-am așezat la o masă, unde am comandat o ciorbă țărănească și doi ardei murați. fără smîntînă și fără pîine. plus o cola, bonus… am mîncat, am băut (la concurență fiind cu o viespe care părea fascinată de paharul meu de cola). am savurat, mi-am potolit foamea și setea, m-am deconectat, am plătit, am aruncat o privire ștrandului și am plecat.

la masa de alături era doi tipi și o tipă. în timp ce manevram cu grijă motorul să îl scot de pe locul de parcare, i-am auzit vorbind:

-uite, că nu ajunge jos. (ce-i drept, nu prea ajung jos.)

-n-o fi al ei? (dar al cui să fie??)

în final, am auzit glasul unuia dintre ei:

-să te ajut?

m-am întors și i-am răspuns că nu e nevoie.

-doar nu mergi cu el? a continuat tipul.

-de ce nu? m-am arătat eu nedumerită.

-păi tu așa de mică și motorul așa de mare??

am început să rîd. și am plecat.

perșani, vlădeni, codlea, hălchiu, bod colonie, bod, hărman, săcele.

eu așa de mică, pe motorul așa de mare.

rîzînd.

  1. mica da’ cu potential maaaare ;). pupici

Lasă un răspuns

