mi se spunea blondi

caniculă

In Jurnal de zi cu zi on August 8, 2011 at 15:08

am înțeles azi că nu sunt un om fain.

sunt un om agitat, turat, crizat, o femeie destul de aproape de isterie, o persoană care nu discută, ci ține monologuri, dă verdicte, ia hotărîri eroico-disperate, le reneagă imediat, se îmbărbătează: va fi bine, se lamentează: e groaznic. se îmbărbătează din nou: va fi bine…

acuma, eu tot spun că e de la căldură, nu de la altceva. că, în esență, aș fi ok. și că cine mă cunoaște și mă iubește, mă iubește așa cum sunt. cum sunt? cum ești, blondi? cine ești?

după cum spuneam, căldură mare, mon cher, căldură mare, se apropie de canicula chiar.

mîine poimîine ridicăm stegulețele galbene, portocalii și roșii.

eu îl pregătesc pe cel alb.

Lasă un răspuns

