mi se spunea blondi

din santorini

In Jurnal călător on August 1, 2011 at 08:24

Santorini este o insulă în marea Egee. cu un cer absolut albastru, niște peisaje admirabile, cu mîncăruri pe care le devorezi (le mănînci acolo și îți dai seama de-adevăratelea ce ai făcut abia cînd ajungi acasă și trebuie să îți ajustezi de urgență garderoba), cu o căldură nebună care alimentează nevoia de a te abera pînă la sublim:

-mi-e foame.

-mie nu. și m-am săturat să tot mîncăm atîtea platouri pentru doi.

-păi lasă că voi mînca numai eu, tu nu trebuie să mănînci.

-da, vrei să mă uit la tine și să salivez de poftă.

-păi dacă zici că nu ți-e foame…

-sigur, dacă zic că nu mi-e foame, trebuie să vin cu tine și să te văd înfruptîndu-te.

sau:

-hai să luăm un scooter.

-ce să facem cu el?

-să explorăm insula.

-hai mai bine cu autobuzul, e mai comod, nu contează că nu știi drumul.

-da eu vreau să merg cu scooterul.

-e mult mai bine cu autobuzul, uite ce autocare faine merg la fira.

pînă la urmă am luat și un scooter. haha.

dar despre cu scooterul în santorini data viitoare.

acum, despre rozul și albastrul de acolo.

despre platourile de două persoane. farfuriile grecești cu musaca, roșii umplute, fasole verde gătită nu știu cum, mix grill cu porc, pui, miel și cîrnat, platou de pește cu fructe de mare făcute la grătar.

despre micul canion care semăna cu Marele Canion, ăla de aproape de la noi din california

despre răsărituri pe plaja neagră din kamari. că de apusul în oia în următorul post.

și în toată frumusețea asta, nebunia umană în toată splendoarea frustrărilor, nervilor și disperărilor…

ce să mai zici…

Lasă un răspuns

