mi se spunea blondi

dă-i bestiei de mîncare!

In Jurnal de zi cu zi on Iulie 5, 2011 at 11:35

el – mi-e foame!

ea – știi, am putea sa luam niște cartofi să îi prăjim și două roșii să facem o salată.

el – poate că tu poți rezista cu o salată, dar mie îmi trebuie mîncare de-adevăratelea.

ea – păi putem să luăm și niște carne de la magazin.

el – și te apuci tu să gătești ciorbă la 10 noaptea?

ea – …

el – păi tot tu ești bosumflată acum?

mda. tot eu sunt.

adevărul e că dragostea chiar trece prin stomac. și chiar dacă e frustrant să vezi cum lui i se întunecă fața pentru simplul motiv că îi este foame rău, e o ușurare să știi că, dacă îi dai de mîncare, îl ții lîngă tine.

iar dacă plusezi cu o bere, ții un om fericit lîngă tine…

 

Lasă un răspuns

