mi se spunea blondi

frica păzește pepenii

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 2, 2011 at 17:39

haideți să vorbim puțin despre angoase, temeri, frici, panici …

-teama de a deveni un om obișnuit, după ce, o mare parte din viața ta, de fapt, cea mai mare parte, te-ai considerat altfel („altfel” neînsemnînd mai bun sau mai rău, doar altfel) … un fel de: „de ce vrei să mă cobor de pe piedestal și să mă amestec cu mulțimea? fii steaua cea din cer și ochii mei s-or uita etern la tine…”

-teama de legendă

-teama de eșec

-teama de a te fi obișnuit prea bine cu independența și cu un anume stil de viață dominat în principal de hedonism și egocentrism

-teama de nu te mai putea defini în exclusiv în funcție de tine, ci doar în funcție de cei din jurul tău

-frica de moarte și de singurătate

-panica de a pune cîteva kile în plus (inevitabil, după ce razi o jumătate de kil de înghețată, în timp ce perorezi la lună)

-arahnofobia (n-o am, da îmi place cum sună :))

admiterea slăbiciunilor te face automat un om slab? sau dimpotrivă?

mda. concluzia: iubește-mă cînd merit cel mai puțin, pentru că atunci am nevoie cel mai tare.

care e legătura cu pepenii? niciuna. și nici la motoarele de căutare nu ajută titlul cu pricina.

Lasă un răspuns

