mi se spunea blondi

1 iunie

In Jurnal de zi cu zi on Iunie 1, 2011 at 11:01

bună dimineața, dragii mei.

știu că v-am neglijat în ultimul timp. dar cum toți suntem niște copii simpatici, eu zic să trăim fain și să ne împăcăm. așadar, la mulți ani!

azi trebuie neapărat desfăcută o șampanie. nu de alta, dar s-a strîns ceva motive serioase:

  1. e ziua noastră, a tuturor. și unii dintre copiii cărora le-am urat la mulți ani, au deja copii.
  2. stau la biroul meu, pe scaunul mangerial de culoare vișinie și scriu la laptop ca un copil care se joacă entuziasmat de-a adultul preocupat și competent (apropo de amenajări interioare, chiar mă gîndeam aseară cum, copil fiind, mă plictiseam de moarte dacă trebuia să merg cu ai mei în magazine cu haine pentru adulți sau în magazine cu mobilă, lămpi, perdele, samd. și să mă vedeți acum cum studiez rejansa și galeria … nu cea a cîinilor pînă la moarte…)
  3. am primit un semn pozitiv în ceea ce privește romanul pe care l-am scris acum vreo 2 luni, la care trebuie să mă apuc să mai lucrez și din care voi publica aici; în acest punct va interveni componenta de interacțiune virtuală/ internetară între mine și voi. eu voi publica, voi veți scrie cum vi se pare, ce ar lipsi, ce ar fi în exces, ce vă place, etc etc etc
  4. și nu în ultimul rînd, azi se împlinește 1 an de cînd merg pe ogorul muncii doar sporadic… mda, e ceva, nu? se zicem că de 1 an sunt un om liber. sau un om prea puțin responsabil. sau un om care se dorește puțin mai altfel. sau, pur și simplu, un copil… hai s-o dăm azi pe copilărie, că azi se poate.

semnat

greierele… copilul cu părul bălai…

eu.

  1. La multi ani! 🙂
    Vreau sa citesc si eu romanul de care ai mentionat mai sus… daca este posibil.

    • integral dintr-una sau episod cu episod pe măsură ce îl voi posta pe blog?

      • Poti sa il trimiti integral, in orice forma iti este mai comod. Il si platesc … Cash or PayPal? 🙂

Lasă un răspuns

