mi se spunea blondi

nou nouț

In Jurnal de zi cu zi on Mai 13, 2011 at 12:03

suflu cu nerăbdare peste oja de culoarea vișinii: dunkel rot, ar spune cineva. cred că straturile suprapuse sunt cam multe, așa că voi mai aștepta pînă se va usca de-a binelea. mi-am pregătit ia cea albă, fustița plisată și pantofii asortați. pentru că merg să mă prezint. să îi spun lui RM: da, eu sunt mătușa ta despre care cu siguranță că vei auzi multe.

azi am alergat de colo colo, mi-a murit motorul la mașină – n-am pățit treaba asta nici cînd făceam școala – dar probabil că e destul de greu să pleci în trombă dintr-a treia, nu?

am cumpărat semnalizatoare pentru bebeluș – cam scumpe cele cu bec normal, de-a dreptul prohibite pentru niște semnalizatoare, cele cu leduri.

am făcut comandă de cauciucuri să îl și încalț pe bebe.

am achiziționat și produse pentru un bebelică de-adevăratelea.

am găsit și vreo două modele de dulăpioare de baie cu oglindă și o cabină de duș rezonabilă.

în final, am mîncat o felie de chec bicolor și am băut o cola aniversară dintr-o sticlă adecvată evenimentului. plus vreun sfert de kilogram de căpșune din turcia. de la aprozarul din colț. pe care îl prefer supermarketului cu punga cea galbenă.

da, pentru un om fără ocupație sunt o persoană foarte ocupată. și puțin interesantă 🙂

vă pup.

salutări omulețului care a venit să vadă ce mai facem.

  1. Sa va traiasca in sanatate si fericire RM, cu multa bucurie in sufletele voastre. Cred ca se va mandri (cu Cri)in fiecare gand la matusa Blondi:).

    PS: am tot scris fara diacritice, desi ador stilul curat, profi, cu care il intretii… imi asum riscul si inteleg daca mesajele vor fi sterse …

  2. un bebe genial de altfel 🙂

    mesajele nu au cum să fie șterse! scuze dacă răspunsurile mele nu sunt suficient de prompte.

  3. Mesajele pot fi sterse, nu esti admin la acest blog? Daca este altcineva atunci cu drepturi de administrator poate sa faca o triere.
    Ce ar insemna sa acceseze aceasta pagina cineva cu intentii negative sau de a face publicitate nedorita prin n metode?
    Nu trebuie sa iti ceri scuze, website-ul isi face treaba … sa fie disponibil 24h din 24h. Daca cineva doreste poate folosi un program de chat pentru comunicare in timp real. Eu nu folosesc asa ceva … nu am cand.
    Spor in toate!

  4. eu sunt administrator și da, anumite mesaje au fost șterse, din motive absolut evidente.
    ce am vrut să spun cu textul de mai sus era că mesajele faine de la cititorii de bună credință nu vor fi șterse. 🙂
    timp folosit cu inspirație îți doresc.

Lasă un răspuns

