mi se spunea blondi

de ce?

In Jurnal de zi cu zi on Mai 3, 2011 at 11:48

care e sensul vieții?

hedonismul? egocentrismul? superficialitatea dată de fuga de responsabilități? flower pow(d)er? go with flow?

sau

munca? sacrificiul? dedicarea? responsabilizarea?

sau

să sădești un pom? să construiești o casă? să faci un copil?

sau

lucrurile vin de la sine și nu trebuie să meditezi pe tema lor?

sau

dacă am ști deja răspunsul, nu prea am mai fi pe aici?

mda. „unde voi găsi cuvîntul ce exprimă adevărul??”

în loc de asta voi merge să mă uit după o cabină de duș. prozaic, nu?🙂

  1. Daca te intrebi si daca ai si scris intrebarea deja esti intr-o alta categorie de oameni … mult mai evoluati. Discutia poate fi atat de ampla incat ar dura ani de zile pe teme pro si contra fiecarei teorii. Adevarul este insa foarte bine ascuns in celulele noastre si milenii de istorie … ascuns pentru oamenii simpli care nu trebuie sa stie ca exista puterea divina din ei.

  2. mulțumesc pentru situarea mea într-o altă categorie de oameni😉

    pe de altă parte, cînd pun întrebări, îmi tot vine în cap bancul cu fiul lui Bulă care era mic și îl tot întreba pe Bulă: tata, da ce e aia? și cealaltă? evident că Bulă nu știa să răspundă, drept pentru care soția lui a intervenit și i-a spus fiului: dragul meu, nu îl mai stresa pe tata, că e obosit. la care Bulă zice: lasă-l, dragă să întrebe, cum vrei să învețe altfel??

Lasă un răspuns

