mi se spunea blondi

macarale – caramele

In Jurnal de zi cu zi on Aprilie 14, 2011 at 19:05

în fața geamului meu s-a postat de ceva timp o macara. așa încît nu mai văd Tîmpa întreagă, ci fragmentată: partea superioară a muntelui, corpul macarelei, poalele Tîmpei. e interesantă imaginea, mai ales cînd bate vîntul rău – și în ultimele zile chiar a bătut vîntul – iar macaraua pare că se mișcă necontrolat și amenință să izbească în plin cu brațul ei de fier în geamurile locatarilor cuminți din preajmă. pînă acum nu a izbit.

mai e încă ceva indeit, lumina din cabina ei, care se reflectă în dormitorul meu. noaptea ai putea crede că e luna. dar, nu, nu e luna. e doar o lună artificială. și poate că acolo, în cabină, e cineva care pîndește fiecare din mișcările locatarilor cuminți din preajmă. pînă acum …lumina a pîndit din umbră…

cu o macara postată fix în dreptul geamului, poți avea două atitudini:

1. de însuflețire că se construiește ceva mare…

2. de reticență, că poate suntem urmăriți, monitorizați, etc, etc, etc…

mîine îi fac o poză. acum e deja tîrziu și blițul meu s-ar putea să îl alarmeze pe urmăritor. și e bine să îi înșel vigilența, nu de alta, dar am eu un sentiment …

  1. credeam ca doar eu vad luna din dormitorul meu de la buzau
    dar vad ca am concurenta!
    te pupa matusa
    imi place ce citesc

    mariana

  2. un pupic dulce pentru cititorii mei fideli, cărora le fac concurență loială cu … luna🙂

Lasă un răspuns

