mi se spunea blondi

hai la „clab”

In Jurnal de zi cu zi on Martie 20, 2011 at 16:25

de ce am stat doar două ore în club.

sîmbătă seara fiind și prietenii mei considerînd că m-am purtat suficient de bine încît să merit o ieșire în „clab”, iată-mă înțolită cu ceva haine mai acătării, gen rochiță neagră, destul de generos decoltată, ciorăpei subțiri – cică nu s-ar vedea vînătăile căpătate la placă – botinuțe înalte și elegante, sacou de doamnă, gentuță ținută nu chiar ca pisi-ile prin mall, dar „a la maniere de…” parfumul de rigoare, ăl bun, ceva bijuterii – nu foarte multe și foarte extravagante, paltonul meu de firmă – achiziționat din america, desigur, de unde altundeva. de la noi din america🙂 Iat-o pe blondi gata de a da iama în te miri ce club din oraș, unde să se dănțuiască pînă în zori, rupîndu-și eventual și o pereche de pantofi din cauza dansului nebun. ei, bine, am ajuns la clab, am fost rugată să prezint conținutul gentuței, ?, am trecut prin mozaicul de oglinduțe și oglinjoare de pe holul cel lung și am ajuns la bar. evident că m-am repezit să dansez, deși oamenii se studiau cu atenție unii pe ceilalți, ce poartă fiecare, cu cine se poartă fiecare, ce are pe masă, cîte riduri, farduri, parfum, ce chei de la mașină, etc etc etc …

cum sunt deja oldies, eu am nostalgia discotecilor gen no problem de acum vreo 10-15 ani, în care te duceai și dansai pînă nu mai știai de tine, dar nu numai tu, ci majoritatea celor veniți de acolo. și se dansa de mama focului și îți mai surîdea te miri cine, dar nu neapărat că ai fi purtat cine știe ce însemne de înflorire materială/ financiară/ etc…

așa că aici am stat, am văzut, am dansat, am tras cu ochiul la un animator cu adevărat bine și care știa că e bine și se și comporta ca atare și apoi am decis că ar fi timpul să mă retrag.

să spun o frază clasică: aceea că nici cluburile nu mai sunt ce erau odinioară?🙂

sau eu nu mai sunt cum eram? nu mai înțeleg? nu mai am răbdare? da răbdare să ce?

să ți se întindă mînă și să ți se spună: eu sunt x-ulescu, sigur ai auzit de mine. și tu să ridici stînjenit din umeri: nu, n-am auzit…

vă salută blondi, sigur ați auzit de mine🙂

sau nu?!?😉

  1. Hehe..
    Nu, nu imbatranim, vrem doar sa traim cu inocenta simplitatea unor actiuni firesti, mergi in club sa te simti bine dansand..ei bine nu mai merge asa.. :)))) oamenii au uitat de ei, nu mai sunt sinceri, sunt din ce in ce mai artificiali si snobi
    Insa cu vointa totul este posibil, pe Weiss este un club in care inca se mai danseaza..cel putin acum o luna asa era..cine stie ce s-a mai intamplat :)))

    Am ras una buna.. o clasica de sambata ce pot spune🙂

    • bine, acuma s-ar putea sa si imbatranim totusi putin, ca e o lege a firii…🙂
      pe de alta parte, e putin ciudat sa mergi in club si sa fii privit, cantarit, discutat, evaluat, bagat in te miri ce standarde, evtl si catalogat, doar pentru ca tu te simti bine in dansul tau inocent, ca la 20 de ani si nu ai nimic altceva de aratat (din chestiile care se poarta).
      nu stiu care e acel club de pe weiss, dar daca acolo inca se mai danseaza, ar merita incercat. ca in bancul cu blonde, mai dati-i o sansa!😉

  2. ba da, ba da, ba da! am auzit!
    blondi scriitoarea, blondi motociclista, blondi care apreciaza mancarea buna si un vin de calitate, blondi cea vesela, blondi care iubeste viata, blondi cea cu ochii mari si zambetul larg!🙂

  3. uau. aaa, la asa un mesaj fain, habar n-am ce sa raspund. eventual doar că ar trebui sa iesim mai des…😉

    • iesim,pai clar ca da🙂

      prietena mea(Just Me) ne-a si sugerat in comentariul de mai sus un loc dragut pe Weiss, il stiu si eu, Rahmen se numeste.
      E un fel de Oldies, dar cu 2 incaperi, unde lumea danseaza de la salsa la freestyle ce vrei tu, fara greturi, fara fitze, fara constrangeri, fara tinute studiate si etichete preconcepute🙂
      a nice place to have a nice time.

Lasă un răspuns

