mi se spunea blondi

8 Martie

In Jurnal de zi cu zi on Martie 8, 2011 at 12:16

dincolo de cei mai frumoși bărbați care abia așteaptă să se dezbrace senzual pentru cele mai frumoase femei, de mesele copioase care se pregătesc, de paharale de vin care se ciocnesc, de chefurile cu care se dorește marcarea apăsată a acestei zile, se află și altceva: momentul în care ne uităm în oglindă, la mîinile care nu au stat o secundă și care trădează cel mai repede vîrsta, la ridurile de pe față și din colțul ochilor, la corpurile care poate nu (mai) sunt de manechine și, cu toate acestea, ne iubim căldura, omenia și frumusețea.

tuturor prietenelor mele, pe care le cunosc și care sunt cu brio mame, soții, femei de carieră și gospodine în timpul aceleiași zile,

mamei mele de la care am învățat hohotul de rîs care îmi face viața frumoasă,

surorilor mele, care sunt ele însele mame,

bunicelor mele, care sunt acum în etate, dar au avut și ele hora lor, în care au jucat,

tuturor femeilor faine și tuturor bărbaților de lîngă ele,

LA MULTI ANI. și nu doar mulți, ci și buni și frumoși și plini de zîmbet, de înțelegere și de toleranță. căci cele mai frumoase femei nu sunt neapărat cele care defilează pe covorul roșu sau la marile prezentări de modă și nici cele care participă la concursul de miss. cele mai frumoase femei sunt cele cărora dragostea li se citește în ochi indiferent de ce faci. iar cînd chiar sari calul rău, te iau în brațe și simți cum ți se încarcă bateriile.

La mulți ani!

și acum, doamnelor, să înceapă spectacolul🙂

  1. La Multi Ani si tie, Blondi!🙂

  2. multumesc la fel. sa traim fain cu totii🙂 blondi

Lasă un răspuns

