mi se spunea blondi

prețuri

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 23, 2011 at 21:36

în magicianul parcă, ea îl iubea preț de două pachete de țigări.

iubirea preț de un fum. pe care, apropo, dacă îl sufli spre o anume persoană, cică ai denota clar intenția. acea intenție.

iubirea preț de un fum pe care îl tragi, cînd el îndreaptă degetele care țin țigara spre buzele tale.

iubirea preț de un curcubeu sau de o furtună vijelioasă, pe care o înfrunți în adidași, cu un rînjet satisfăcut pe figură.

iubirea preț de o privire a unor ochi care se cufundă în ai tăi. albaștri. verzi. căprui. uneori roșii.

iubirea preț de un zîmbet cu care fac cunoștință subit doi necunoscuți.

iubirea preț de un mojito, sau de o rusoaică albă, sau de un stroh flambat.

iubirea ca aburul tare care rămîne în paharul de deasupra și de la care te poți îmbăta, dacă îl inspiri cu toată forța.

iubirea preț de un vals din dormitor pînă în baie.

iubirea preț de o boare de vînt care suflă peste corpul încins de pe plaja fierbinte.

iubire ieftină? (11,90 lei) efemeră? (zboară, puiule, zboară) porționată? (asemenea cutiuței de miere cu care te ungi în timpul saunei)

dovada de neprețuit a iubirii. să-l lași pe cel mai drag să plece. dacă asta îl face fericit.

am iubit, n-am iubit, am iubit, n-am iubit, am iubit, n-am iubit, n-am iubit… (e vorba de perfectul compus al verbului, nu de substantiv🙂 )

Lasă un răspuns

