mi se spunea blondi

c32

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 20, 2011 at 23:43

bună seara, dragii mei. nu-i așa că v-am lipsit? măcar un pic?🙂

pentru cunoscătorii de alcool, există o combinație numită b52. ei, bine, eu azi m-am semnat c32. prietenii știu de ce🙂

azi m-am simțit ciudat, amestecat. am simțit o tinerețe nebună și o poftă de viață colosală. am simțit că pot să urc în postăvaru, să îmi fac o trambulină și să sar pînă la nori, să mă urc în mașină și sa dau o fugă la mare.

dar am simțit și că a trecut timp, mult, că nu mai sunt in my twenties, că sunt om mare, că am deja cam multe amintiri, că îmi place ciorba, sauna și muzica populară (deci am mai îmbătrînit puțin :)) am simțit un nod în gît și am șters două lacrimi rebele pe care nu le-a văzut nimeni. cred că de fapt mi s-a și părut.

și apoi am primit melodia supergirl de la prietenii mei. așa o fi? n-o fi așa? nu știu, domnule, nu știu. dacă aș ști, ți-aș spune.

dacă ai voință, muți munții din loc, dacă ai cap îi lași acolo, că nu te deranjează, dacă ai suflet… hmmm, dacă ai suflet, îți spui că munții sunt frumoși și apoi pleci mai departe.

în cinstea voastră, prietenilor mei dragi, dau pe gît un shot virtual de flying blondi și vă urez, cum mi-a spus bunica mie azi, baftă! sau, fir întins… sau asfalt uscat… sau pîrtii pline de pulver…

revin.

cîteodată mi-e frig, cîteodată mi-e lene, cîteodată mi-e foame, cîteodată mi-e sete, cîteodată visez, uneori aberez, că viața-i frumoasă, dar cam plicticoasă, cîteodată mi-e somn, cîteodată mai mor.

va pup zgomotos,

c32

  1. Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Că la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani

    Pentru cei care cred că viata ta e făcută
    Doar să numeri banii si cum trec anii
    Vă spun acum
    Trăiti acum
    Viata ta e frumoasă
    Oricum e ea
    Usoară
    Grea

    Tinăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani

    Pentru cei care cred că în viata ta
    Nu mai e nici o plăcere

    Versuri Voltaj – Ca la 20 de ani
    de pe http://www.versuri.ro
    Mai ia o bere
    Si înc-o bere
    Iubeste-acum sau uită
    Acum viata ta e frumoasă
    Oricum e ea
    Usoară
    Grea
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să traiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani

    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să traiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără bani
    Tânăr vreau mereu să fiu
    Să trăiesc asa cum stiu
    Ca la douăzeci de ani
    Fără griji si fără banï

Lasă un răspuns

