mi se spunea blondi

despre muncă

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 6, 2011 at 22:58

munca

munca îți dă satisfacții mari vis-a-vis de lucrurile mici.

adică, după cîteva ore iau o pauză scurtă și mă dezmorțesc.

după alte ore, iau o pauză mai lungă și merg să fac duș, mamă, ce bine și să mă dau cu cremă și să îmi fac o mixtură de ness cu nu știu ce prafuri cu gust de căpșuni.

mai vin niște ore. paginile se succed unele după altele, unele peste altele, pînă nu mai pricep nimic și nici măcar stilul de tastat vultur nu mai îmi este accesibil. cînd e deja prea mult, iau o pauză de o noapte de somn. noaptea începe pe la ora 3, 3 jumate. apoi mă trezesc și o iau de la capăt cu slideurile, fără odihnă și cu rîvnă din ce în ce mai mare. un fel de rîvnă maniacală. am început să vorbesc singură și tare. să îmi promit niște cereale cu lăptic, dacă mai fac încă 10 pagini. muncesc muncesc muncesc… răspund greu la telefon. vorbesc eliptic și fără intonație. dar sunt deja subjugată de muncă. munca te-nvațăăăă munca te-nalțăăăăăă….

v-aș mai scrie, da merg să mă odihnesc. mîine, de la capăt. again and again and again…

unde sunt cărțile lejere de la capul patului și filmele lejere de pe laptop? da, la capul patului și pe laptop. dar neatinse.

muncesc, dragilor, muncesc.

în răstimpuri, vă iubesc.🙂

  1. Ce muncesti cu atata inversunare ?

Lasă un răspuns

