mi se spunea blondi

perdele tip franjuri. albe

In Jurnal de zi cu zi on Februarie 5, 2011 at 23:58

n-am mai meditat la sensul vieții. nu pentru că l-aș fi găsit. nici pentru că aș fi adoptat nu știu ce filosofie care să îmi spună că voi găsi doar ceea ce nu voi căuta. nu. dintr-un motiv mult mai prozaic. să vi-l zic?

vi-l zic acuma, ce să fac. pentru că muncesc. de-adevăratelea și extremist de mult și de concentrat. așa că nu am avut timp efectiv să mai meditez.

oare ăsta o fi miracolul muncii? îți poate anihila meditațiile, cugetările, dar, implicit, și plictiseala? de-ia muncesc oamenii? bine, acuma nu mă mai plictisesc că nu am timpul necesar. acuma doar mă epuizez. și am căpătat și niște cearcăne vineții adînci de la statul cu nemiluita cu ochii în monitor.

mă pun la somn.

ps. mi-am cumpărat perdele franjuri albe. doar că nu merge să le atîrn pur și simplu, ci trebuie să dau jos galeria. așa că, deocamdată, le admir din pungă. ele sunt în pungă. eu sunt în pat în pijama.😉

cum spunea mihaela în desenele animate? noapte bună, copii.

pps. pentru poză, mulțumiri fotografei mele preferate🙂

Lasă un răspuns

