mi se spunea blondi

despre relații inter-sexe

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 27, 2011 at 22:17

E o problemă dacă vrei să scapi de un bărbat fără să-l rănești. Expresii ca „ieși afară” sau „nu vreau să te mai văd” nu fac decît să te oblige să-i dai explicații. Și poate chiar să-l incite mai tare. Încearcă să-i spui: „Te iubesc, vreau să mă mărit cu tine, vreau să avem copii”. Va pleca fără să ceară explicații.

așa să fie, doamnelor? ați încercat?

așa să fie, domnilor? vi s-a întîmplat?

  1. De la caz la caz ….
    daca dai de un tip care isi doreste o familie, copii … ce te faci daca zice da ? :p

  2. eu cred ca „‘mnealor” sunt toti niste iepuri. la frica ma refer acum, nu la blana, la muscatura si nici la inmultire. eu i-am zis un inocent „la noi”, cand ma refeream „la mine acasa”. mi se parea cu atat mai inocent cu cat stiam ca peste 3 luni ne desparteam, pleca din tara. si intr-un final nu a mai rabdat si mi-a spus ca-l deranjeaza ca spun „la noi”, ca e un semn de posesivitate din partea mea. pot sa spun „acasa”, e doar atat de simplu !
    iar eu, pe cuvant de onoare, nu voiam sa-l prind in vreun lat, ci doar sa dau un farmec locului in care eu nu ma simteam acasa….

    fugiiiiiiiti,maaaaai ! mai bine stai cu una mai proasta decat tine, ca poti aparea destept 🙂

    si, ca intotdeauna, sa spunem un „dar sa nu generalizam”. nu sunt toti asa !
    (speranta moare ultima)

    • draga mea, sunt doi domni aici care afirma ca s-ar putea sa nu fie tot mereu cazul de … iepurasi. 🙂 deci, intretine temeinic flacara sperantei!

  3. poate dai de un „iepure” care zice da, in timp ce face rezervari pe la biserica, restaurant; atunci sa te vad amice trubadur, blond!

  4. evident ca orice asemanare cu personajele cunoscute (mai ales posesoare de blog) este strict intamplatoare si etc etc etc… nu asa era? 😉

Lasă un răspuns

