mi se spunea blondi

jurnalul unui om plictisit

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 26, 2011 at 19:53

munceam mai demult. și începusem să mă plictisesc rău. munca nu mă mai satisfăcea. nu mai muncesc acum. și mă plictisesc. nemuncitul nu îmi priește nici el în ultimul timp.

voiam să călătoresc. am călătorit și uneori mă plictiseam. m-am întors acasă. nu mai călătoresc. și mă plictisesc.

voiam să vii. te așteptam să vii. singură, mă plictiseam. veneai. abia așteptam să pleci. mi-era dor să fiu singură. să mă plictisesc.

îmi propuneam mărețe comisioane mărunte pentru cei dragi. cînd începeam să le fac, mă plictiseam groaznic numai la gîndul a ceea ce am de făcut.

înclin să cred că sunt un om superficial, hedonist și plictisit. plictisit. plictisit.

soluția e simplă, nu? mi s-a spus. găsește-ți un job energic, ia-ți un bărbat și fă-ți o familie. probabil că și atunci te vei plictisi, dar măcar va fi altfel…

și cel mai tare mă supără că abia aștept să treacă timpul, care oricum trece. și că nu-mi aduc aminte de nicio chestiune notabilă din ultimul timp.

  1. Haide maaaaai,cheer up!! Nu te prinde bine pasa asta deprimata, zau asa.. 🙂
    Uite, iti dau o sugestie in cateva idei: zapada, aer curat, munti in bataia soarelui, clapari, miscare, libertate, o fata cu zambetul pe buze..
    ..prinzi firul ideii? 😛

    A.

    • din groapa de potential, ceva mai greu decat de obicei 😉 dar, oricum, multumesc pentru sugestie. e faină si sugestia si mai ales intentia.

  2. ..din categoria „been there, done that”: sunt experta si eu in groapa de potential.. 🙂

    insa daca as avea timpul tau, nu as da claparii jos din picioare.
    ..in schimb, salivez de la ferestrele etajelor superioare ale stim noi carei companii marete cu ochii pe webcamurile live de pe partii, in asteptarea weekendului, cand imi voi da coate cu toti bucurestenii care le vor invada. 😐

    si incerc sa nu alunec in groapa despre care pomeneai.. 🙂

    A.

  3. morala: nicicum nu e bine, da, stim asta din plin, noi femeile. 🙂

    A.

    • sa stii ca dau un suc/ cafea/ campari 🙂 pentru comentariile tale sosite exact la timp. cum eu am inca disponibilitate maxima (de timp de vorba), da te rog tu un semn cand poti.

      • 😀 sa stii ca iti multumesc pentru invitatie si am de gand sa o onorez! mi-ar face placere sa stam la un pahar de vorba 🙂
        singura modalitate de semnalizare e blogul tau, nu stiu cat delay poate aduce..
        propui si o alta varianta? (precum: mail, mess..sau stiu eu ce altceva ar fi ok pt tine)

        A.

  4. ..intre timp caut pe net blondul perfect, pentru schimbarea de look pe care o pregatesc in max 2 sapt…grea tema, niciodata nu mi se pare ca nuanta pe care o gasesc e cea mai buna..si caut si caut, cai verzi pe pereti.. 🙂
    (vezi ce se intampla daca te invarti in jurul gropii aleia? iti pui si pene, sa-ti treaca apatia :-)) dangerous game, my friend)

    A.

  5. Am ajuns si eu la concluzia asta. Sunt un om tare superficial.
    Solutia in cazul meu: o gramada de activitati paralele, chiar daca superficiale, care sa ma tina ocupat.
    De exemplu: dansuri(de toate felurile ca ma plictisesc daca fac numa unu), iesiri in oras cu prietenii(dar nu la baut), plimbari pe coclauri, mers zilnic la inot, citit, vazut filme, munca, si ultima gaselnitza: mi-am luat barca !!!
    Dar pana la urma, munca e ceea ce ma tine in balanta, si face toate celelalte activitati cu atat mai placute si desirable.

    Daca ai prea mult timp, nu ai nici o sansa sa il umpli cu o singura activitate, unless este ceva incredibil de motivant: un job really really challenging, o familie … etc

  6. DA! ai nevoie de o doza dubla de optimism si niste clapari in picioare. Si cred ca dupa cateva ore bune, merge si o cana de vin fiert:)

    • cred ca incet incet rasare soarele din nou pe … partia mea. daca n-ati fi atat de departe, v-as chema neaparat la un vin fiert.

      • Stai asa ca vin!!! Pune vinul ala la fiert si sa nu uiti de scortisoara. Si mult zahar, ca asa ne place. Lasa sa fie vinul cat mai dulce ca sunt altele amare pe lumea asta. Este?

  7. acuma vin de la bucatarie. am pus batoane de scortisoara. 😉 scot si canile cele bune. va astept cu drag. 🙂

Lasă un răspuns

