mi se spunea blondi

jurnalul unui om plictisit cu prieteni

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 26, 2011 at 22:16

că sunt oameni faini, am știut-o tot timpul. doar că acum am și văzut treaba asta la modul concret. așadar,

aș putea merge la schi. corect.

aș putea merge la dansuri. se poartă salsa, cu care am cochetat puțin.

aș putea scrie. nu doar pe blog.

aș putea picta. nu. asta chiar nu pot s-o fac. nu am niciun fel de înclinații de genul ăsta. (la școală aduceam apă tuturor colegilor, doar doar nu trebuie să pictez nimic)

aș putea să muncesc ceva.

aș putea să mă iubesc așa cum sunt, fără să mă mai analizez atît. mai ales în momente din-ăstea sensibile.

și ceea ce este cel mai interesant: tot mereu am acuzat omul de lîngă mine că nu este suficient de energic și de „cu inițiativă” în ceea ce mă privește. ei bine, iat-o pe blondi fără niciun pic de energie și de inițiativă și de inspirație. în ceea ce o privește. deci, e timpul pentru acțiune. pentru oameni și pentru viață. și fericirea cea mare va veni probabil din lucrurile cele mai mici.

care este rostul nostru în lume? l-am întrebat azi pe r.

să iubim, mi-a spus el, deși n-ai zice că e genul care să dea un astfel de răspuns.

ce să iubim? un om, 10, o mie, viața, patria? și cum să iubim? am continuat eu.

să iubim și atît. oricum.

de fapt, postul ăsta, trebuia să înceapă altfel: prietenilor mei,

vă iubesc!

  1. „Am invatat… ca nimeni nu este perfect…
    Pina cind nu te indragostesti…
    Am invatat …ca viata e dura…
    Dar eu si mai si!!!
    Am invatat …
    ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
    Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta
    persoana.
    Am invatat ca atunci cind porti pica si
    amaraciune fericirea se duce in alta parte.

    Am invatat…
    Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune…

    Pentru ca miine poate va trebui sa le retragi..
    Am invatat ca un suris e un mod economic
    pentru a-ti imbunatati aspectul.
    Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt…
    Dar pot mereu sa fac cite ceva.
    Am invatat….

    ca atunci cind fiul tau
    nou nascut iti tine degetul in micul lui
    pumn….. s-a lipit de tine pentru toata viata..

    Am invatat…ca toti
    vor sa traiasca in virful
    muntelui…Dar toata fericirea si
    cresterea au loc in timpul urcusului.

    Am invatat ….ca trebuie sa te bucuri
    de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..

    Am invatat ….
    ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii….
    Cins sint cerute si cind de ele depinde viata cuiva..

    Am invatat ca cu cit irosesc mai putin timpul…
    mai multe lucruri reusesc sa fac.

    Este saptamina prieteniei….
    Demonstreaza prietenilor tai ca tii la ei.”

    Da, asa este Cristinica si noi te iubim. Mult de tot si te asteptam sa apari din nou la noi cu zambetul pe buze…

    • dragii mei, se pare ca eu invat de zor toate aceste lucruri. si cum invatatul are deliciile, dar si caznele lui, eu sunt la capitolul cazne. dar cu zambetul de buze, ca asa ma stiu prietenii mei si nu ii pot dezamagi, nu?🙂

  2. Asa mai da…, acum incep sa recunosc personajl.
    Pupici si numai bine,
    Lyll

  3. esti frumoasa esti desteapta si esti nepoata mea
    te rog scrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    te pup
    mariana
    matusa

Lasă un răspuns

