mi se spunea blondi

nimic

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 25, 2011 at 21:08

despre curățenie în miez de noapte? am mai scris.

despre spălat de haine? idem.

despre mine cu autobuzul? la fel.

despre ce atunci? despre nimic.

ce faci? nimic.

și cum e? greu. cel mai greu în acest moment.

păi fă ceva. ce?

ceva ce-ți place. ce-mi place?

de unde să știu eu. ceva cu rost. de gresie?

am mai scris și despre rost. căutarea lui. variațiuni pe tema.

scrie atunci despre nimic.

bine. nimic. îmi lipsește doar omulețul ăla galben de la mess, care stă cu mîinile încrucișate și dă din cap în semn că nu spune nimic.

atît. noapte bună.

și inspirație. maximă.

Lasă un răspuns

