mi se spunea blondi

despre răbdare

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 23, 2011 at 20:29

uneori a avea răbdare ascunde fie a nu a avea chef de lucrul respectiv: stai să am un pic de răbdare, că poate situația se va schimba de la sine, fie a nu fi prea sigur: stai să am răbdare, să văd sigur ce se întîmplă. a avea răbdare poate fi astfel cîteodată la fel de dăunător cu a nu avea. pentru că uneori poate chiar trebuie să facem ceva, dar, pasivi fiind, decidem că ar fi mai bine să avem răbdare și astfel să nu facem nimic. și ne considerăm protejați și … justificați de faptul că, de, am avut răbdare.

uneori trebuie să avem răbdare. să se coacă lucrurile. să ne coacem noi. mărul verde se desprinde violentat din copac, mărul pîrguit se oferă singur.

destul de greoi speechul despre răbdare al unei persoane pe care cuvintele de mai jos o caracterizează sută la sută:

În viaţă e timp mai ales de trăit. Nu de aşteptat, nu de avut răbdare. De trăit, şi dup-aia, dacă mai rămâne ceva, de altele.

 

  1. ciudat ca postul tau scrie despre mine: nu mai am rabdare !!! si nici macar nu stiu ce astept :))
    te pup

  2. inseamna ca apare 😉

Lasă un răspuns

