mi se spunea blondi

amestecat

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 22, 2011 at 16:47

poate pentru că astăzi cineva special împlinește 33 de ani. La mulți ani, Halle!🙂

și îmi dau seama că a trecut timpul repede repede de tot, că nu a întrebat nimic pe nimeni, ci doar a trecut. nu ne-a întrebat dacă să mai zăbovească. poate ne-am agățat noi în disperare de niște clipe, dar și ele au trecut repede repede.

cînd sunt întrebată cîți ani am, știu că trebuie să zic 30 și ceva. dar e cumva exterior de mine prefixul acesta care începe cu 3. deși, e clar că am cîțiva ani, că am crescut, că am devenit om mare, că s-au întîmplat lucruri. că a trecut ceva timp, după cum spuneam repede, repede.

și cînd ți se propune brusc varianta de retrăire a unor senzații de odinioară, spui da din tot sufletul. și ești acolo și refaci cumva gașca și muzica și dansul și nelimitare și senzația. și regăsești ceva ceva. și dai să guști și apoi să bei pînă la fund. și ești înapoi în timp, dar ești și acum. și cumva îți dai seama că nu mai este ce a fost. că nu va mai fi niciodată ce a fost. că tot ce e la trecut, e cu adevărat trecut. și chiar dacă dai să te întorci și să mai înțelegi cîte ceva, nu merge. pentru că a trecut timp, ne-am îndepărtat.  deși la modul idealo-evansescent e limpede că sufletele noastre vor rămîne totdeauna puțin agățate. unele de altele. dar, la modul concret, nevasta lui îl întreabă de mochetă și de colțar. fiica lui are deja cîțiva anișori.

și zîmbetele noastre au consistență, dar la fel și ridurile.

și încă putem încerca să mutăm niște munți. dar ne trebuie din ce în ce mai mult timp de refacere după.

poate că e bine să nu calci pe amintiri. de ce calci pe amintiri, elevule Dima dintr-a șaptea? să rîdem că a fost frumos și să zîmbim detașîndu-ne, pentru că e clar că s-a terminat.

„adio, prieteni de-o seară, adio, prieteni de-un ceas, vă spun pentru ultima oară, adio și-un bun rămas”. remember savoy?🙂

ps. titlul e imposibil de reperat de către motoarele de căutare.😉

Lasă un răspuns

