mi se spunea blondi

la noi în California :)

In Jurnal călător on Ianuarie 14, 2011 at 13:09

recunosc că m-am autoplagiat puțin ca să atrag atenția 😉

de fapt, nu era vorba de California, ci de Philadelphia.

tocmai ce mă pregăteam să plec de acasă, cînd am simțit că o durere de cap își face insidios drum. am zis să n-o tratez cu indiferență, ci regește cu o cafeluță. preparată de subsemnata. drept pentru care am pus apă la fiert, am scos un pliculeț de ganocafe, zahărul brun (cică este mai sănătos). cotrobăind prin dulap, am găsit și borcanul cu ness de la mama (mi-a zis că cel mai bun iese cu pepsi, doar să mă țină inima, acuma, doamne ajută, să mă țină), precum și recipientul cu nu știu ce praf cu aromă (un fel de cacao solubilă pe care o bea nepoțica mea). am pus toate prafurile în cana pe care scrie: cu urări de fericire pentru cineva special. special e subliniat și eu sunt acea persoană. și am început să le amestec. mi-am amintit la timp și de frișca lichidă din frigider, drept pentru care am pus și un strop de frișcă în amestecul cu pricina. între timp s-a fiert și apa, pe care am turnat-o în cană. am suflat să nu beau chiar licoare clocotită și m-am minunat de savoarea care mi-a lovit papilele gustative.

da, știu să fac un anume fel foarte special de cafea, așa că pot să mă mărit. 🙂

bun, acuma care e legătura cu titlul anunțat cu surle și trîmbițe (exagerez puțin, nu e decît un smiley mic și galben). în philadelphia există un lanț de cafenele wawa. acolo mergi și te servești cu cafea. iei un pahar de plastic (există de trei dimensiuni diferite și pot să vă spun că cea mai mică dimensiune, înseamnă vreo 3 cafele normale la noi. deh, america nu se dezminte.) mergi apoi la ibricele care sunt așezate frumos și îți alegi ce fel de cafea vrei tu: cu aromă de caramel, cu aromă de alune, cu aromă de vanilie, decafeinizată, pură, etc etc… torni cu generozitate și apoi pui un fel de frișcă pentru cafea și ea cu diverse arome și gata cafeaua. nu am băut cafea așa de bună, cred că pînă azi 😉

există și români fericiți, așa-i? la noi în california, la noi în phila sau chiar la noi în brașov, în bucătăria personală…

pentru românii fericiți.

gata. mă duc să achit factura la gaz…

Lasă un răspuns

