mi se spunea blondi

despre fericire

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 11, 2011 at 13:03

vreau să am dreptate sau să fiu fericit?

ți-am zis eu?

lasă că o să ajungi tu la vorbele mele!

urăsc să am întotdeauna dreptate.

haha…

cf principiilor mele sănătoase😉, aș spune că vreau să am dreptate și să fiu fericită.

dar, pînă la urmă, faptul că am avut dreptate, îmi ține de cald doar cîteva momente.

”fericirea e-un lucru mărunt,

e o aripă care vibrează,

fericirea e-un lucru mic,

un pitic, ce dansează.”

Lasă un răspuns

