mi se spunea blondi

oldies

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 8, 2011 at 01:59

o noapte stranie. cu amintiri țîșnite fără preaviz din străfundul memoriei. oameni pe care i-am întîlnit, strîns legați de alți oameni, care mi-au fost incredibil de apropiați și de dragi, acum mai bine de 10 ani. și care au rămas cumva cu mine, parte din mine.

riduri apărute pe fețe, fire albe, ochi care trădează vîrsta, în ciuda unui căutat aer tineresc.

straniu.

și peste toate, cea mai mare dovadă de dragoste pe care am primit-o. știți care e cea mai mare dovadă de dragoste, nu? să îi dai omului pe care îl iubești toată libertatea din lume, pentru că, dacă nu, oricum și-o va lua singur.

plus cuvintele regelui din melodia always on my mind: maybe I didn t treat you/ quite as good as I should have/ maybe I didn t love you/ quite as often as I could have/ little things I should have said and done/ I just never took the time.

„și cred că nu ți-am spus niciodată că sunt atît de fericit că ești a mea.”

nu, nu mi-ai spus-o niciodată…

Lasă un răspuns

