mi se spunea blondi

se poartă facebook

In Jurnal de zi cu zi on Ianuarie 3, 2011 at 20:41

apropo de postul meu: nu ai facebook, nu exiști?!, revin cu niște mici precizări/ însemnări/ observații.

mai întîi despre mine în legătură cu aceste fenomene. am mess. mi-a făcut cont un amic acum vreo 6 ani și mi-a ales și un user care are o referință reală, dar o notă caraghioasă. nu contează. folosesc mess-ul și nu contest meritele pe care le poate avea în anumite cazuri. dar: sunt clar pentru întîlnirile față în față, pentru cunoașterea directă și neprotejată de ecran. dacă am de ales între a mă vedea cu cineva și a-i scrie pe mess, voi alege întotdeauna prima variantă.

am două adrese de mail. gratuite. cărora le uit parolele dacă nu intru pe ele constant. însă a primi un mail nu va fi niciodată egal cu a găsi o scrisoare de-adevăratelea (nu facturi, reclame, înștiințări etc etc) în cutia poștală. (așa cum am primit azi o felicitare albastră într-un plic albastru de la bunica mea) dar se poartă mailurile și noroc cu bunica, să-i dea dumnezeu sănătate să se mai poată deplasa la poștă să cumpere un timbru și să îmi trimită o felicitare live, nu virtuală.

am blog. se poartă. nu știu ce vreau cu el sau de la el. nu știu să îl fac comercial. să fac un business din el. mi s-au dat sfaturi în această direcție, dar mi s-a părut prea complicat să le pun în aplicare. pentru mine. pentru felul meu de a fi. pentru raporturile mele cu tehnologia.

nu am facebook. trebuie să îl întreții și mie îmi ajunge întreținerea acestui blog. oricum voi prefera în orice moment comodității și impersonalității tastaturii pisiului meu, literele ilizibile, dar arătînd impecabil, lăsate de penița veritabilă, înmuiată în cerneala veritabilă, pe pagina albă de hîrtie. veritabilă și ea.

de ce această luuuungă introducere. facebookul mi se pare folositor, în măsura în care este cam cea mai pe bune metodă de comunicare virtuală din ceea ce știu eu. adică te cheamă ion popescu și tu te înscrii pe facebook ca fiind ion popescu și nu blondi iubește motoarele 😉 și dai date reale, așa că lumea cu adevărat interesată de tine, te poate găsi. și totul să fie chiar pe bune. așa că, a avea facebook este o opțiune personală, perfect valabilă ca și aceea de a nu avea. există avantaje și dezavantaje în cazul oricărei alegeri. și faptul că tu vrei să anunți sus și tare că tu, ion popescu, ești în relație cu maria ionescu (orice asemănare cu persoanele reale este pur întîmplătoare) este tot o opțiune personală. nici mai mult, nici mai puțin.

so, ai facebook, exiști. nu ai facebook, exiști.

și totuși, nu ai facebook, nu exiști? 😉

Lasă un răspuns

