mi se spunea blondi

retrospectivă 2010

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 30, 2010 at 20:05

a trecut. a fost plin. a fost altfel.

am fost la schi. m-am îndrăgostit. am fost la ducu berzi și la tudor gheorghe. am stat la concert la dramatic pe trepte. genială senzație.

am muncit și mi-am dorit să se schimbe ceva. a venit marea schimbare. am luat decizii eroice. am legat ghetele în cui în culmea gloriei, a se citi: am demisionat și am plecat cu fruntea sus, cu principiile păstrate admirabil, cu un orgoliu bine hrănit, că nu m-a ajuns niciun fel de criză și decid eu însămi, pentru mine, ce este mai bine. decid și apoi pun fără ezitare în practică.

am dansat salsa. (nu știu să dansez salsa) am fost la piscină. am jucat rolul principal într-o piesă de teatru. (e vorba doar de actul 3 al piesei, nu de piesa întreagă).

mi-am cumpărat motor și am plecat la mare. am stat în ruletă. am dansat în ploaie. a plouat la mare. am mîncat cîrnați de pleșcoi. am plecat în deltă. m-am reîntors la mare. am plecat de la mare, după ce mi-am aruncat pantofii sport puma cei de suflet. i-am aruncat pentru că pur și simplu se uzaseră după un sezon de bikerit eroic de multe ori în ipoteza de terasară.

am mîncat parizer cu pîine pe șaua de la motocicletă. am boschetărit mult 🙂 am plecat apoi un pic prin europa să văd cel mai vestic punct al continentului, sagrada familia și piața san marco. printre multe altele. am revenit acasă. am făcut sarmale și acum mă pregătesc de revelion la căminul cultural. asta după ce ieri am fost în două baruri, la karaoke și la un club de striptease. și mă durea capul infernal azi noapte, probabil de la combinația magică de schweps bitter lemon cu pepsi și cu ceai.

ce am învățat: că cel mai bine este să fii detașat, dar detașarea nu vine cînd o comanzi tu, ci numai cînd vrea ea. și că pofta vine într-adevăr mîncînd. și la fel vin și kilogramele. dar doar n-o să mă iubiți mai mult sau mai puțin pentru cîteva kilograme în plus sau în minus, nu?

vă doresc un an nou cu multe momente de respiro în goana nebună de zi cu zi. momente în care să vă treziți că valsați în timp ce mergeți spre baie și că zîmbiți din toată inima în troleu. sau în metrou.

doar pentru că sunteți fericiți.

vă iubesc. ne vedem în 2011.

LA MULȚI ANI!

  1. La multi ani!
    sa fii fericita in continuare !!!

  2. sa traim … bine. ca fericirea da ea buzna peste noi. 😉

  3. ala nu e motorul ala de i-am schimbat eu uleiu’?
    mda…pusca si cureaua lata…ce ulei schimbam odata….

Lasă un răspuns

