mi se spunea blondi

nu ai facebook, nu exiști??

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 28, 2010 at 22:28

a venit Crăciunul.
a trecut Crăciunul.

vine repede, repede revul.
trece și revul la fel de repede.

am profitat de aceste zile
să mănînc o admirabilă ciorbă de perișoare (interesant epitet pentru o ciorbă, așa-i?),
să încerc să reorganizez blogul (operațiune transformată într-una extrem de complexă, dată fiind funcționarea îndoielnică a netului),
să dau o fugă până la paradis (doar cel acvatic pentru moment),
să onorez niște promisiuni de întîlniri.

am profitat de acest timp și
nu mă gîndesc la faptul că 2010 se apropie de final, că va trebui să fac ceva care să semene cu un bilanț și altceva care să semene cu un minim de planificare de reintegrare a subsemnatei în societate… hmmm, sună destul de angoasant această treabă.

deci, nu m-am gîndit la aceste aspecte, în schimb
am pus niște tablouri pe pereți,
mi-am procurat niște mini-cuiere șic pentru bucătărie și baie,
am consumat aproape în totalitate lumînările parfumate pe care le aveam,
am căutat să găsesc niște perdele cu mărgele pentru dormitor, dar ceea ce am găsit nu mi-a satisfăcut gustul pentru eleganțo-extravaganță.
și da, am început să vorbesc o limbă română extrem de precară (se vede și în posturile de pe blog, nu? :))

și m-am tot gîndit: oare dacă nu ai facebook nu exiști?
și acolo trebuie neapărat să postezi că ești într-o relație cu xulescu ion?? că am văzut că tare se mai poartă chestia asta…

Lasă un răspuns

