mi se spunea blondi

Crăciun fericit!

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 23, 2010 at 23:35

azi am petrecut o oră jumate împachetînd cadouri de crăciun.

am făcut o investiție serioasă de 11 lei. investiție constînd în:

  • două coli mari de împachetat, una cu moși mici și alta cu globuri mari
  • 6 fundițe roșii, din care am utilizat corespunzător doar 3, pentru că restul s-au transformat în orice altceva, dar nu în fundițe
  • un scotch mic
  • un tub de lipici

bun. și azi am împachetat și am împachetat și am pus fundițe și am împachetat.

cadouri totalmente neconvenționale, dar ambalate absolut artistic. (aiurea, n-am fost niciodată prea bună la lucru manual). și puse deja și în trei pungi sclipitoare. voi fi cu siguranță un moș care va bate la ochi. cromatic măcar.

așa că mai e mai puțin de o zi de mîncat zacuscă pe pîine, asortată cu hrean și cu ardei iuți murați. (acesta e sandwich-ul de post care l-a înlocuit pe cel cu lipie, icre roșii și ardei iuți murați.)

mîine sunt ajutor principal de bucătar șef și gătesc sarmale și ciorbă de perișoare.

cadourile sunt gata, mîncarea e imediat pe foc, am dat și cu mătura pe parchet, am spălat niște rufe, a agățat două tablouri pe pereți. moșule, poți să vii, că mă simt pregătită. te aștept cu fesul meu cel adorabil de colorat pe care l-am primit cadou.

ps. îmi place la nebunie mirosul de portocale. parcă am 6 ani din nou și mă furișez în sufragerie să văd dacă a venit moșu.

pps. prinsă în tăiat, lipit, dezlipit, relipit și din nou tăiat, m-am gîndit că aș putea să structurez blogul pe 3 categorii

  1. călătorii
  2. cărți și filme (altfel de recenzii)
  3. de zi cu zi (pseudo-meta-filosofii)

ce părere aveți, vașnici susținători de blogger

blondi bloggerița??

Crăciun fericit!

încercați să mîncați sarmale mici și puține.🙂

  1. Sarbatori fericite si fie ca noul an sa-ti aduca numai impliniri!
    Niciodata n-am fost bun la urari dar sa stii ca le fac din suflet…..cand le fac :))
    ps: ideea cu impartitul blogului pe categorii mi se pare ok

Lasă un răspuns

