mi se spunea blondi

despre prietenie

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 21, 2010 at 23:00

mama mea mi-a zis azi un lucru genial: „pentru un om care nu face nimic, ai un program încărcat extrem de credibil”🙂 face probabil parte din talentul meu…

acuma, ideea ar fi următoarea: de cînd am venit din țările calde, m-am întîlnit cu diverse persoane în dorința de a păstra/ relua/ strînge legături. poate că sunt prea multe persoanele respective. nu de alta, dar am simțit că au apărut ceva reproșuri tacite, cum că nu acord suficient timp anumitor relații/ relaționări. unde vreau să ajung, tot azi am luat parte la o discuție despre prietenie, în care se afirma că prietenii trebuie să fie totdeauna aproape. da, în reclama de la bergenbier probabil că așa și este. glumesc și mă cred puțin interesantă. și am stat să mă gîndesc la prietenii mei.

ceea ce apreciez cel mai mult la prieteniile mele este faptul că se dă reciproc suficient spațiu. putem să ne auzim/ vedem/ vorbim zilnic. sau să nu ne mai auzim/ vedem/ vorbim din diverse motive cîteva luni. punem astfel în pericol prietenia cu pricina? nu, categoric nu. și cel mai fain sentiment este cînd reiei legătura după mult timp cu persoana respectivă și o reiei exact din acel punct, de parcă v-ați auzit acum cîteva ore. deși poate au trecut ani.

poate pentru că e suflet pus acolo. mult. și nu ar trebui ca oamenii să se ferească să pună suflet. suflet e destul. inepuizabil. nu vine criza și se termină cantitatea de suflet.

sau se termină?!

iar cum cea mai mare dovadă de iubire este să lași omul care-ți este cel mai drag pe pămînt să plece, dacă asta îl face pe el fericit și cum în prietenie există un fel de iubire, prietenii trebuie lăsați să vină și să plece. și dacă vor să vină din nou, să vină.

„mă-ntorc la tine iar și iar mare albastră/ cum se întoarce valul tău veșnic la mal.”

cu prietenie,

blondi

Lasă un răspuns

