mi se spunea blondi

la serbare

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 16, 2010 at 22:38

mie nu-mi plăcea la grădiniță. deloc. plîngeam de mama focului atunci cînd urma să fiu dusă acolo.

azi mi-am adus aminte de acest lucru. azi, în timp ce o priveam pe nepoata mea îmbrăcată într-o rochiță roșie cu o capă albă în miniatură, așezată cuminte pe scaun și participînd la serbare. prima ei serbare. și a mea. prima în calitate de mătușă. mătușa cea blondă îmbrăcată neapărat în rochie pentru nepoțica ei cea blondă. cealaltă nepoțică, mai mică, roșcată, stătea pe scăunelele pentru spectatori și urmărea cu ochii țintă ce se întîmplă pe scenă. unde copii emoționați cîntau, spuneau poezii, se încurcau, se fîstîceau, se împingeau și apoi se luau în brațe. mi s-a părut emoționant să merg din nou la grădiniță. după mai mult de 25 de ani…

la final a venit și Moșu care i-a întrebat pe copii dacă părinții au fost cuminți, au ascultat și au mîncat tot. și apoi a împărțit cadouri. pentru că da, părinții se pare că au fost cuminți.

ca în copilărie.

și mi-am adus aminte și de ziua mea, cînd făceam 5 ani și eram la grădiniță. mai întîi dădeam mîna cu toți și apoi le dădeam bomboane. mama îmi pregătise o cutie cu bomboane de ciocolată mici și rotunde. știu că am dat mîna cu toți, am desfăcut cutia de bomboane și apoi am alunecat pe parchet. evident că toate bomboanele s-au rostogolit vesele din cutie. nu mai știu dacă le-am mai dat copiilor…

după serbare, ne-am luat hainele de pe cuierele minuscule. era cumva ca în copilărie. deși de data asta, nu mai era copilăria noastră.

ci una de împrumut, a copiilor noștri.

  1. asi vrea sa ascult povestea intreaga de la tine ……imim plac foare mult povestile s,arhanghel gabryel….

  2. pai asta e toata povestea🙂

Lasă un răspuns

