mi se spunea blondi

dragostea-i destin străvechi, cu cireșe la urechi

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 14, 2010 at 21:34

afară ninge liniștit. noaptea are o culoare albăstrui portocalie. dacă spun că am dat drumul la centrală, sună puțin cam prozaic. imaginea idilică era cu focul arzînd vesel în soba care duduie. ei, bine, soba nu e. e doar centrala. care merge și s-a făcut cald și bine. nu e nici paharul de vin, care să acompanieze de minune cîntecul „îmbracă-te-n alb, prea frumoasă mireasă”. e doar sticla de apă cu gust de mere. există în schimb niște lumînări parfumate de grapefruit și de cafea, pe care le-am aprins. și nu e penița. deși o peniță autentică mă așteaptă în cealaltă cameră, în cutia cu lucruri personale, lucruri la care încă nu am umblat. așadar, nu e penița. e doar micuțul laptop pisi. ducu a cîntat mai devreme „focul vînăt” și „în ziua cînd va fi să vii”. a zis și de sufletul fără chei. șeicaru spune acum despre actor: „o biet actor, o biet artist, rolurile mor, viața e un teatru trist.” chiar e un teatru trist?

azi am fost întrebată dacă am iubit. de-adevăratelea.

niciodată.

și în fiecare moment. în fiecare zîmbet, în fiecare vorbă. rostită voluptos. sau tăcută pătimaș. în fiecare apropiere, urmată firesc, de despărțire. sau să-i spunem depărtare, îndepărtare. în fiecare răsuflare caldă. și-n fiecare întrebare inocentă: am făcut bine că nu te-am sărutat?

dacă vrei să vezi cît de rece e apa, te arunci în ea…

sau poți să bagi mîna în apă. și să ai eventual și o mănușă🙂

sau să îi întrebi pe cei ce ies dîrdîind, cu un posibil început de pneumonie, dar fericiți…

cum faceți cînd vreți să vedeți cît de rece e apa?

eu nu mă pot opri să vă iubesc.🙂

  1. Pana la urma cum ramane? ne iubesti ori ba ?🙂

    sau cateva randuri mai sus te refereai ca n-ai iubit niciodata cu adevarat vreun EL?🙂

  2. nu stiu, piciulica. nu eu sunt psiholog🙂

Lasă un răspuns

