mi se spunea blondi

karaoke

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 9, 2010 at 22:16

cînd ați fost ultima dată la karaoke?

cum unde?

de exemplu în tecaila. pardon, tequila. da, da, acolo unde se poate juca și boling. pardon, bowling.

cînd ați ascultat donșoare cîntînd te miri ce melodii foarte la modă cu mult dat din fund? pardon, din șolduri? sau tineri cîntînd admirabil melodii absolut pretențioase?

cînd ați dansat cu un individ care v-a văzut prima oară și deja vă întreba de unde sunt părinții? da ce treabă ai tu, mă, cu „de unde e tata?”

cînd ați rupt trendul și ați ales să cîntați „hai vino iar în gara noastră mică” și „zărzărea” și „hai catrină”… deși impulsului de a cere înapoi bilețelele cu cîntecele de mai sus i se cedase de două ori și bietul dj scotea melodiile din play list, băga melodiile în playlist?

ei, bine, cînd vine dimineața și zori îmi bat în pleoape/ ce crudă de trezirea, cînd tu nu esti aproape 🙂

hmmm. și-am vrut să vă caut și o filmare, dar nu performam singură, așa că nu îmi permit…

  1. …acum 2 saptamani.
    In Za Pub. 😀
    Am cantat cat m-au tinut plamanii si toti rarunchii. 🙂

    Da, tabloul descris de tine mi-e cunoscut.
    Insa din fericire nimerisera si niste rockeri pentru a condimenta seara cu cate o balada de suflet din anii tineretilor rebele.. 🙂

    In plus: ceai cu rom (sau rom cu ceai?), mult fum, zambete la adresa noastra – masa care acompania fara sfiala absolut orice cantec, spulberand plictisul falseturilor interpretate de domnisoare cu aere de vedete, spre deliciul celor prezenti.

  2. in cana de rom erau sigur 3 picaturi de ceai ;)) asta era dintr-un banc.

    pai da, karaoke sa traiasca. si curajosii/ curajoasele care canta cat ii tin plamanii.

Lasă un răspuns

