mi se spunea blondi

despre pasiuni

In Jurnal de zi cu zi on Decembrie 2, 2010 at 15:46

îmi place cuvîntul „pasiune.” îmi place seva pe care o are. îmi place gustul pe care ți-l lasă atunci cînd îl rostești. să fii pasionat de ceva, înseamnă să te dăruiești cu o frenezie nebună acelei activități și nimic altceva să nu mai conteze. ați zîmbit? bun, niște limite e bine întotdeauna să fie. se poate și fără limite, dar se plătește. scump. în viață poți face orice. dar fii conștient că totul costă. costurile nu se cuantifică neapărat în bani. faci ce vrei, știi ce faci și cînd vine nota de plată – pe care viața ne-o aduce zîmbind cînd ne așteptăm mai puțin – plătești. așa e fair play.

„o femeie pe care-am iubit-o, cu-aceeași femeie care nu ne-a iubit, egal zero.” nu luați în seamă paranteza asta. a fost doar o divagație artistică.

să revenim. ador oamenii pasionați. dar, acum e acum, ce vă pasionează? de-adevăratelea. „mă pasionează” nu înseamnă „îmi place”. e mult mai mult de atît. pete tong era absolut pasionat de muzică. așa, ca exemplu.

mai spuneți oameni pasionați. și pasiuni.

sporturile pot isca pasiuni. muzica. cinematografia. jocurile pe calculator… deși aici se cam pendulează între hobby și obsesie. jocurile de noroc. mașinile. motocicletele.

mă întreb ce pasiune am. nu ce îmi place. răspunsul cu viața e pasiunea mea, e destul de evaziv aici.

motocicletele, schiul, înotul, dansul, călătoriile – hobby-uri – plăceri. dacă aș putea trăi fără ele? cred că da.

scrisul? hmmm. dacă aș putea trăi fără să scriu? ce m-ar putea împiedica? mda, e deja prea personalizată treaba. imediat vă întreb și care e sensul vieții…

revenind la pasiuni? le cunoașteți? le hrăniți? vă lăsați hrăniți de ele? dacă nu ați mai putea face lucrurile care vă pasionează, ați fi dărîmați? terminați? game over? omul e suma pasiunilor lui?

sau a viciilor? sau suma viciilor și a pasiunilor… 🙂

fug la teatru. dacă mă pasionează teatrul? îmi place. mult.

dacă nu avem pasiuni suntem roboți? suntem comuni? suntem superficiali? sacrificați?

pasiune?

mda. cel mai bine știu să mănînc și să dorm. fiecare cu .. pasiunile lui …

  1. Si nicio poza cu Brenada, aici in top?

  2. gata. am dat curs sugestiei venite de la un drag cititor si am plasat-o pe bernarda in top.

  3. OK. Acum s-a echilibrat treaba 🙂

Lasă un răspuns

