mi se spunea blondi

it’s all gone, pete tong

In Jurnal cultural on Noiembrie 25, 2010 at 23:30

da. știu. bine, și dacă nu știu, presupun. presupun că multe opinii vor fi de genul: uau, ce caută blondi cu lingura într-o ciorbă de care habar n-are? și poate că e adevărat. că mare habar nu prea am. dar am văzut „it’s all gone, pete tong”. și nu doar că l-am văzut, dar chiar mi-a plăcut. dincolo de dj-ială, animăluțe ca de pluș, doar că foarte agresive atunci cînd se consumă în disperare prafuri albe sub formă de linii… dincolo de prima jumătate care mă duce puțin cu gîndul la „trainspotting”.

fac o paranteză extrem de scurtă pentru neinițiații în ale respectivului film. (n-am zis-o cu malițiozitate. dintre neinițiați cea dintîi sunt eu) un dj trăiește pentru muzică și pentru mixajele pe care le face. dar ce se întîmplă atunci cînd un dj surzește? e praf. la pămînt. terminat. cum să mai facă muzică, dacă nu mai aude. decade rapid. vertiginos. nu îl mai salvează nimic. i s-a luat oxigenul. pentru ce ar mai trăi?

ei bine, de ce mi-a plăcut mult filmul. pentru că dj-ul renaște din propria-i cenușă (era să zic propriul praf, dar am preferat varianta clasică). și nu renunță la a mixa. pentru că descoperă că poate „vedea”ritmul. i se întîmplă în timpul unui spectacol de flamenco. și mixează fenomenal, surd de-a binelea fiind. mixează cu tălpile goale suite pe boxe pentru a „vedea” ritmul. pe care îl vede, îl simte, îl trăiește. și îl redă cu fericire mulțimii vulcanice.

mi-a plăcut pentru că, atunci cînd cineva vrea ceva din tot sufletul, obține. și atunci cînd pete tong nu a mai auzit absolut niciun sunet, a văzut și tot a auzit.

„I used to drink
I used to smoke and then I’d dance
I used to drink
I used to smoke and then I’d dance well,

coming for a living in this crowded room
I need some new religion and
I need it pretty soon

Drink

I used to smoke and then i’d dance
I used to cuss
I used to fuss
oh then I’d dance

culture based on comfort men around her thighs
angels drawn on velvet brings water to my eyes

I’m gonaa to drink
I’m gonna smoke then dance

all night

I don’t break dance
I don’t break dance
I don’t break dance no more

I said

oh no my Djs in a Row come on,
let’s go
Oh no, those Djs have got to go come on,
lets go

Those djs,
are always scratching itching
break

coming for a living in this crowded room
i need some new religion and
I need it pretty soon

make my drink exotic
send syrup down my throat
angels drawn on velvet well,
you know I couldn’t cope

I’m gonna drink
I’m gonna smoke
I’m gonna dance

All night

I’m gonna drink
I’m gonna smoke
I’m gonna dance

All night

I say
Oh no, my djs in a row
come on,
let’s go
oh no, those djs got to go
come on,
let’s go”

 

Lasă un răspuns

