mi se spunea blondi

ciao, italia

In Jurnal călător on Noiembrie 10, 2010 at 22:03

ciao, italia!

marea a rămas undeva în urmă. oceanul așișderea. la fel și vara. nu mi-am dat seama cît de dor mi-a fost de munți, pînă ce nu i-am văzut pe cei din trento. și mi s-a făcut un dor nebun de schi și de iarna care va să vină. e prima dată toamnă în toată puterea cuvîntului, după mai bine de 6 luni de vară.

lunga vară fierbinte. mare, vamă, deltă, agigea, brașov (scurtă escală montană), almada, lisabona, porto, barcelona.

elementul apă nu lipsește totuși, deoarece în trento sunt fersina și avisio care se unesc în rîul adige. și munții de jur împrejur: vigolana, monte bondone, paganella, marzola și monte calisio. (unul din plusurile acestei experiențe este cu siguranță îmbunătățirea considerabilă a informațiilor geografice ale subsemnatei)

cred că îmi place atît de mult aici, pentru că seamănă cu acasă, pentru că mă îndeamnă să îmi fac planuri de iarnă. și poate și pentru că, psihologic, nu aveam așteptări foarte mari de la trento. portugalia, spania cu barcelona sună mult mai exotic decît trento. și totuși trento este unul din cele mai bogate orașe din italia. și, mai mult de atît, nu e vorba de oamenii îmbogățiți peste noapte. ci de o bogăție consolidată în timp, nu epatantă, nu agresivă, nu ostentativă. așezată și veritabilă. și asta se simte. așa cum se simte aerul proaspăt și tare de munte.

View IMAG0553.jpg in slide show

gata. sunt pregătită de iarnă.🙂

View IMAG0548.jpg in slide show

Lasă un răspuns

