mi se spunea blondi

nu sufăr de nebunie

In Jurnal de zi cu zi on Noiembrie 8, 2010 at 00:28

mă bucur de ea, fiecare moment…

acest concediu prelungit mi-a dezvăluit cîteva adevăruri. grave. am ticuri/ obsesii/ manii. nevinovate?!????

număr monedele. vreau să știu în fiecare moment cîți cenți am. pînă la ultimul. ferească domnul să nu cumva să iasă la numărătoare, că atunci încep socotelile și mai crîncene. unde? cît? DE CEEE? din cînd în cînd mai număr și bancnotele, dar asta nu este încă … patologic.

mi-e poftă de o mie și una de mîncăruri: prăjiturele, gogoșele, fripturele, înghețată, ciocolată, etc etc etc (sunt sigură că ați înțeles ce am vrut să spun), dar sunt obsedată de imaginea oamenilor infernal de obezi, care își duc cu greu surplusul de kilograme. daca, doamne ferește …

de curățenie nu prea mai sunt obsedată – pînă la urmă am de-a face cu băi destul de publice, așa că nu trebuie să stau cu periuța de dinți, frecînd rosturile de la gresie, pentru că mi se pare că nu sunt suficient de albe (recunosc, am făcut asta la mine acasă într-o dimineață). dar am început să fiu obsedată de curățenie și de spațiu la modul virtual. șterg mai tot de pe calculator. să fie spațiu, nu de alta, să respire puțin și gadgeturile astea.

sunt obsedată și de planuri și de vreme și de mersul trenurilor.

vă mai spun? bine, deocamdată ajunge. a fost greu și pentru mine să admit, drept pentru care vă ofer puțin timp spre a digera.

noapte bună. mă duc să număr niște cenți🙂

  1. Creed ca ti-e necesar sa mai petreci ceva timp cu nepotelele tale …🙂

  2. da’ ce, cu papa benedict nu e bine??

  3. Eu ma gandeam ca ele sunt un antidot mai potrivit pentru necesitatea ta de ordine … indiferent ce capitol abordezi🙂

  4. Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

