mi se spunea blondi

blondi și papa benedict la barcelona

In Jurnal călător on Noiembrie 8, 2010 at 00:03

papa tocmai ce a fost în barcelona la sagrada familia.

ca tot mereu în viață, opinii pro și contra. vă redau una singură. vedeți singuri de care e.

azi am vizitat și parcul guell, unde mai sunt două clădiri de-ale lui gaudi.

m-am decis să mă documentez serios în ceea ce privește viața și mai ales gusturile lui.

vă spuneam că oamenii cîntă în barcelona, nu?

cîntă și dansează. apropo de dans, azi am fost la un spectacol de operă și flamenco. patos, pasiune, patimă. redate prin mișcări ample și grațioase. formație (vioară, contrabas, chitară, pian și cajon – „cutia” pentru flamenco) acompaniind atît cîntăreții de operă, cît și dansatorii de flamenco.

așa că, odată cu spectacolul de flamenco am cam bifat principalele atracții .. turistice din barcelona. gaudi cu sagrada familia, cu parcul guell și cu clădirile pe care le mai are în oraș, fîntînile din montjuic, clădirea apei,

arcul de triumf (trăiască bucureștiul și parisul), strada pietonală rambla, placa catalunya și placa espanya, catedrala barcelonei, plaja.

paella îmi seamănă prea mult cu pilaful care nu mă încîntă deloc. tapas-urile sunt niște aperitive interesante, fără a fi însă ieșite din comun. în schimb restaurantele japoneze sunt în topul preferințelor culinare. sunt foarte multe în barcelona – nu întîmplator aș spune eu, dată fiind preferința ambelor bucătării pentru fructele de mare – și cu mîncare delicioasă. mîine îmi voi lua la revedere de la spania degustînd (aiurea, mîncînd de-adevăratelea) dintr-o farfurie de scoici.

italia, sosesc. 🙂

Lasă un răspuns

