mi se spunea blondi

o pereche de cizme roșii

In Jurnal de zi cu zi on Octombrie 27, 2010 at 17:20

pe plajă la fonte da telha.

peisaje

profit de soarele puternic, de nisipul îmbietor și mă așez la plajă. ceva insecte curioase aterizează și apoi își iau zborul rapid de pe mine. nu mă deranjează prea rău, asta poate și pentru că nu le bag în seamă prea tare. în tufișurile de deasupra aud zgomote. cu cîteva zile înainte am văzut o șopîrlă mare și verde. sper să nu fie cazul și acum.

pe plaja lată, pregătindu-se pentru reflux, se plimbă în tihnă perechi. nu le bag nici pe ele în seamă. cu toate că cei care tocmai vin în apropierea mea el și ea, ea mergînd țanțoșă, cu pantaloni și cizme roșii dar fără absolut nimic în partea de sus. îmi trece prin cap repede vama pe care am lăsat-o în urmă acum vreo două luni și închid ochii. peste cîteva momente, cînd îi deschid, constat că cei doi s-au oprit la vreo 50 de m de mine, ea s-a dezbrăcat complet și a rămas în picioare, în timp ce el scoate ceva din rucsac. o frînghie?? femeia stă cu fața la mare. bărbatul începe să o lege ???? mă uit debusolată de jur împrejur.

ok, plaja de la eforie era cu/ homosexuali. asta am acceptat-o pînă la urmă. dar unde am ajuns?? bine, bine, în fonte da telha, portugalia, pe plajă, la un mic popas în drumul către costa de caparica, dar ….

bărbatul tocmai a terminat de legat la spate mîinile femeii. pare să aibă dexteritate, așa că se mișcă repede, deși e migălos rău ce face el. trece apoi în fața ei și continuă să o lege. mă uit să văd dacă nu mai apar și alți oameni. oricum, cei doi par netulburați. mă gîndesc dacă nu ar trebui să o rup la fugă, deși curiozitatea mă țintuie locului. frînghia s-a transformat rapid într-o bluză futuristă. femeia mișcă foarte puțin din picioare. probabil deranjată de insectele care m-au agasat și pe mine. și de care eu am uitat de mult. bun, a terminat cu frînghia. și acum? acum o duce și o așează în genunchi în fața valurilor. o lasă acolo și începe să caute febril prin buzunar. de unde scoate …

un telefon cu care începe să îi facă poze. nu multe, vreo 4, 5 după care o ridică în picioare, o dezleagă repede. și gata.

a fost doar o ședință foto. inedită.

în momentul în care am trecut prin dreptul lor, femeia își trage în picioare cizmele cele roșii.

am ajuns în vreo două ore la costa. unde m-am așezat în hamac să mă relaxez

nu de alta, dar  a fost o zi plină…

Lasă un răspuns

